En snabb kväll..

Gårdagen bestod av streetrace, och det var jävligt kul.. hände lite knäppa saker visserligen, som när jojje genade med bilen FEL håll i rondellen haha, kändes heelt galet.. vi var på lite olika platser igår, bland annat jordbro, handen, akalla, o.s.v.. i vår bil var vi 4 st, och mötte min storebror och hans vänner på plats, så det var kul kväll igår trots allt..

Idag ska resten av sakerna hämtas till mitt rum, har ju varit så tomt de senaste dagarna.. men kommer kanske inte att vara hemma när sakerna kommer eftersom att jag har träning..

om en halvtimme ska jag dra, och känner mig lite pigg endå trots att jag kom hem vid 4 tiden igår..


some pics from yesterday..


min bror, jojjes bror, och jojje själv..


jag


en sak som var säker.. man kunde inte tappa bort varandra..


               och en liten snutt..

Kommentarer
Postat av: Melina

SERIÖST NÄSTA GÅNG SKA JAG FAN MED!

2009-09-27 @ 00:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0