Hösten är här..

Skönt väder det var igår.. riktigt mysigt höstväder! kommer säkert tröttna på det också eftersom..

Igår på natten fick jag reda på att min kusin Dante hade fått en dotter, härligt! De var ju hos oss i helgen och hans tjejs beräknade datum hade redan "gått ut" så fattar inte hur hon vågade komma egentligen.. men, härligt iafl med en liten dotter eftersom han redan har 2 söner ;p 

Idag ska jag försöka få min mamma att skjutsa mig till handen så vi kan hämta upp jojje och köpa målarfärg.. Det kommer nog ta ganska mycket av våran tid idag så kommer nog iafl inte hinna till gymmet som jag egentligen ville göra..

Kommer börja uppdatera saker och ting med bilder snart igen så det blir roligare för er också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0