Lugn dag

Idag har det varit en rätt lugn dag för mig.. nadia kom till mig tidigare och vi ringde samtidigt till ett jobb.. så i morgon ska miss nudel och jag in till stan på intervju.. ;)

Nu väntar jag på att jojje ska komma hit så vi kan fortsätta med mitt rum eftersom vi har skjutit upp det lite av lite olika anledningar.. sen ikväll ska vi nog ut på en prommis, med några vänner antar jag.. =) skönt tycker jag eftersom att det endå var ett tag sen vi gick promenad tillsammans, tror att det sist var i mitten av sommaren någongång.

Såg också att min syster och hennes kompis kollade lite recept på datan så jag hoppas när vi kommer hem sen att det finns nått gott att äta.. ;)
Kommentarer
Postat av: Isabella

vart ska du på intervju? :)

2009-09-22 @ 07:28:47
URL: http://ihellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0