ÄNTLIGEN HEMMA

Hell no! men det var roligt så länge det varade kan jag lugnt säga ;)
Kom hem igår natt till ett iskallt sverige och drog efter det direkt in till stan och träffade jojjes grek och juggegäng..

Orkar inte skriva detaljerat hur det var i grekland, för skulle ta år och dar att skriva det.. var i grekland trots allt 5 veckor så mycket finns att säga egentligen. Däremot tog jag runt 600-700 bilder med min älskade kamera och hade det hur bra som helst! får uppdatera med bilder senare på facebook mina vänner ;) Ska lägga upp lite bilder här också idag eller i morgon, men är inte hemma just nu så kan tyvär inte lägga upp nån bild.

Mina dagar bestod iafl av stranden, vänner, drinkar, mys, nya människor, mycket dans och annat kul. De enda jobbiga var att jag vart sjuk 2 veckor innan jag skulle hem och är fortfarande sjuk. Gick till doktorn där borta när jag kände att "det här var droppen" jag hostade så mycket att jag knappt kunde andas och när jag kom dit fick jag reda på att jag hade feber 38,5 vilket jag själv inte visste om. 
De trodde också först att ja hade svininfluensan eftersom jag var svensk och de var rädda att ja hade "tagit med mig nått" från sverige, haha men nej, ingen influensa tur nog! ;)
Så brun är jag inte för er som undrar, vart iofs ganska brun de första veckorna, men sen tog jag det lite lugnt när ja började ta mediciner.. fick 5 mediciner haha? och fattar fortfarande inte riktigt vad vissa mediciner är till för? men men, idag kommer nudelpajen hem från marocco, har saknat henne! och även mai paj som ja också saknat så, får ja också träffa snart..  =)
Kommentarer
Postat av: Mindy

Stamatia, några här har faktiskt väntat på din återkomst :) har du mobil nu för tiden? langa nummer isf, mucho importante ;)

2009-09-06 @ 00:59:13
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0