8 Sep!

Solen skiner, och luften är iskall, det är sverige det.. På lördag fyller jag 20 år kom jag på, känner mig fortfarande som 18 haha..
Och idag är det tänkt att jag ska riva hela mitt rum och göra en extreme home makeover ;)
Men först innan jag börjar med allt ska jag lägga in lite foton från mina underbaraste dagar på året.. 



  















































Bilder finns det hur mycket som helst utav.. valde några.. Nu ska jag äta frukost och sedan börja med mitt.





Kommentarer
Postat av: Marcela

Hej stamma det verkar som att du har haft jätte kul i grekland du har även lagt upp fina bilder :)

Märkte även att du gått ner mycket i vikt :D vad har du gjort?

Ha en trevligdag önskar din TULA

2009-09-08 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0