Världen är liten

Vaknade av ambulanssirener idag.. och jag hatar att höra ambulansen om den är i närheten av mitt hem, speciellt om inte jag är hemma. Får alltid hemska tankar om att den ska hem till mig. Och det finns väll lite anledningar till att jag tänker så.
Hursomhelst så loggade jag in på datan hemma hos jojje eftersom att någon av mina syskon borde vara inne på datan. (så många som vi är) 
Kände mig lite nervös och såg sen min syster var inloggad. Skrev till henne direkt och hon skrev tillbaka att mammas kompis precis hade dött.  
Chcokad är vad jag är..
Finns så mycket att säga egentligen, men tänke inte skriva här!
Allt går så fort.. man hinner inte med!

Vila i frid Kicki!
Kommentarer
Postat av: JASMIN

VILA I FRID KICKI VI SAKNAR DEEJ

2009-10-29 @ 13:43:13
Postat av: tess

vi måste ta vara på den tid vi har tillsammans, alla härliga som finns i vår närhet, njuta me rän vi klagar, för vi lever trots allt ett underbart liv :)

2009-11-05 @ 10:26:10
URL: http://tessmedess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0