söndag

Är hemkommen från en ganska bra och skön träning enligt mig! Har haft huvudverk hela dan men på träningen glömde jag nästan bort det lite grann konstigt nog haha.. Kom på lite då och då att jag faktiskt hade huvudverk!

När jag kom hem fanns även min pojkvän på plats hemma hos mig, han gjorde en god sallad till mig som bara han lyckas med! Jag lägger alltid antingen för mycket salt eller för mycket citron när jag gör den, och tillslut blir det katastrof.. för mycket av båda helt enkelt. Slutar också med att jag får slänga den om de skulle vara intressant och veta.. 

Nu ska jag dusha och sen ska vi se på film, en komedi som heter year one..
Kommentarer
Postat av: Madde

aa Thailand vill jag väldigt gärna till men dit ska man ju åka på vintern/vår och det kan ju inte jag när jag tränar,

Hur är allt annars då? går träningarna bra?

pusss

2009-10-12 @ 09:11:06
URL: http://liixen.blogg.se/
Postat av: Madde

hihi okey, jag såg inte dig igår, men du hann inte komma in i hallen innan vi hade gått.

Jora dem går jättebra, nu vill vi bara ha hit amerikanerna så vi får vårat program=)

ja men precis jag menar på sommaren, i 2 veckor.

pusss



2009-10-12 @ 11:58:52
URL: http://liixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0