glad dag


Idag är det en sån dag som jag bara känner att jag är lycklig. Jag tror att man kan bli lycklig om man uppnår något själv. Jag fick bekräftat idag att jag ska börja plugga lite om en vecka, bara det gjorde mig glad och nöjd med mig själv. Förut brukar jag ha en slags "göra 2 bra saker innan dagen e slut" och när jag fyllde upp de kraven var jag sen nöjd.. får väll börja med min strategi igen eftersom jag mår som bäst då.

Idag ska jag på kickboxningsträning som jojje mina bröder m.m. går på. Och hursomhelst så har jag hört lite om träningarna (plågeri) haha ne men, de verkar ju nöjda grabbarna så då får de skylla sig själva ;)

  




glömde föresten säga att jag testade olivolja till håret och det blev bättre än vad jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0