fredag

Inatt sov jag riktigt dåligt, vet inte varför? ögonen var vidöppna och ville helt enkelt inte stängas.. men trots det känner jag mig inte så trött som jag borde egentligen, tycker jag..

Sitter här och just nu och äter min frukost, känner doften av "nysläckt ljus" och kopplar det med julen direkt. Jag vill att det ska vara mycket snö, iskallt och ja? jul helt enkelt. Sen efter nyår får snön gärna försvinna! och allt slaskigt och äckligt likaså.

Väntar också på att tiden ska gå lite snabbare.. Om mindre en en halvtimma ska jag röra mig mot gymmet för att möta upp carro, vi ska gymma tillsammans idag =) passar bra en sån här dag när det är så grått och tråkigt.

Ikväll har jag ingenting planerat. Hoppas vädret blir ännu tråkigare så man kan träffas några stycken och kolla på någon mysig film.. för i morgon ska jag jobba med laget från klockan 10 till ja..? kan räkna med till eftermiddagen nån gång. Så det är iiiiingen ide för mig att ens planera att göra något..

Hörs ikväll!
Kommentarer
Postat av: Caroline

haha okej, tack så mycket :) känner nog för att stanna hemma med familjen men hör av mig ifall jag får myror i baken! ses imorgon

2009-10-16 @ 17:45:10
URL: http://carrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0