?

Träningen gick väll sådär..
Brukar inte lägga ner så mycket tid på hur det har gått efter träningarna o.s.v.. för jag är inte så insatt längre som jag var en gång i tiden(!) 
"låter som att du har varit med sen år 0" hörde jag någon säga idag när vi pratade lite om cheer. Vilket sammanträffande när jag tänker efter!? Tur att nån hänger med i svängarna ;) för det kan jag säga att jag har också.. haha nästan faktiskt! Eller om man räknar från år 0 i cheer sverige, så har jag nästan varit med från början? och det jag vill komma fram till hursomhelst är att jag kan cheerleading. Om man får säga så..
Så nog om det nu! kan erkänna att jag blev lite frustrerad idag, vilket självklart inte var meningen! och jag hoppas på en bättre träning nästa gång. 
 
Nu ska det ialfall dushas och sen ut på en promenad med nudel pudel, älskling och några andra..

Ha en trevlig kväll nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0