olivolja?

Kom just från gymet där jag gick ett litet bra tag.. kände för att gå dit när jag ändå gick vägarna förbi. =) För innan gymmet var jag nämligen i ungdomsmottagningen hos doktorn och pratade lite allmänt om saker och ting.

Ikväll är det träning igen! men det är långt kvar och har ingenting att göra just nu.. tränat har jag? vad mer kan man göra när alla är i skolan eller gör något annat. Det suger verkligen att inte göra något! men snart ska jag!! ;) snart så är jag sysselsatt, det närmar sig.. så i nuläget får jag väll fortsätta att sitta här och söka lite olika jobb, jag förlorar ju trots allt ingenting på det..


                  

Kanske kan göra något åt mitt hår så länge? jag blir galen! det känns torrt fortfarande trots att jag ha köpt lite olika saker och slutat med plattång för länge, länge sen.  Jag klippte håret för en vecka sen, allt det slitna från sommaren. Kanske ska följa vackra mirande kerrs knep istället.. lägga i olivolja i håret som en kur över natten? För enligt henne ska det tydligen göra håret mjukt och få näring igen.
Låter inte så galet med tanke på att oliv är bra för det mesta. Det vet väll alla.

Kanske är värt ett försök?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0