cold sunny day

Sitter här nu och äter frukost.. vaknade för inte så länge sen.. sov faktiskt i 11 timmar idag! mer än jag brukar göra och kanske mer än jag borde.. känner mig inte så utvilad som många kanske tror att man gör när man sover jätte länge.. =) Känner mig faktiskt segare än vanligt..

Idag känner jag att jag måste städa och göra saker jag inte tänker så mycket på annars, som ärenden o.s.v. Det är SÅ typiskt mig att dela upp saker och ting och sen skjuta upp det jag ska göra i flera dagar, istället för att få allting gjort på en och samma dag. =)

Nu tänkte jag sätta igång, men först lite av en konversation jag hade med milla idag på fejjan haha när hon sitter på lektion.. har saknat den tjejen :D 




Stamatia:
Haha äggödla

Camilla:
Har inte varit ute på evigheter jag menar seriöst typ ett halvår
Stamatia:
Aa eller nej inte jag
Var ju ute i grekland varje dag
Clubbarna va mitt andra hem
Haha

Camilla:
Stureplans stamma

Stamatia:
Nej det heter inte stureplan i grekland
Hahahaha

Camilla:
Hahahaha vaaaa? Jag trodde det hette så i alla länder? Jag har hört att det finns ett laroy i bagdad?

Stamatia:
Laroy i bagdad?
Hahahaha

Camilla:
Hahaha

Stamatia:
Undra vad det är för coolt ställe!

Camilla:
HAHAHAHAHA
Jag skrattar inombords
så min lärare inte ser

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0