tillbaka

Nu är jag tillbaka från ett par dagar i greece.. Jag hade det det helt okej faktiskt.. Det kanske inte var lika roligt som ja brukar ha när jag åker till mitt andra ställe i grekland. (sommarstället) Men det var härligt att träffa personer man inte har träffat på flera år.. =)

På planet hem märkte jag att jag inte hade med mig min mobil.. smart! Men som tur är min pappa i grekland och kommer hem på lördag den här veckan så det känns bra eftersom att jag trodde att han skulle komma om ungefär 2 veckor.. tur för mig! 


Lite bilder från mina få dagar i grekland.. tog inte så roliga kort den här gången, och när vi var ute och gjorde de lite mer roligare sakerna var ju självklart kameran urladdad!
 


Jag i tyskland (dusseldorf) på en pytteliten mellandning


Ett litet sällskap en vanlig utekväll..


utekväll


samma här


en ful bild på mig ute, men hade ingen annan.. konstigt nog :s


En jätte vacker fontän som åkte ungefär 10 meter upp i luften och sprutade vatten åt massa håll =)


thessalonikis hjärta


en till vacker fontän..


söta småkusiner som brottas..


Poppi lelle och kusin


ice tea!?


Idag är det tisdag, och har inget planerat för idag förutom att gymma senare med carro.. ska se om det finns något roligt pass man kan gå på ;D

Det var allt för mig, just nu haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0