torsdagkväll

Oj..  kikade lite på min statistik..
och såg att det var någon som har klickat väääldigt många ggr. Undrar vad den personen hittade för intressant. Antar att det är en person eftersom att det är så många ggr? ni skulle nog förstå om ni själva såg. haha..
Menar inget illa för i övrigt. Du är så välkommen så. =)

Träningen idag gick bra, var ganska rolig.. har inte så mycket att säga om den förutom att det känns som att programmet börjar närma sig snart.. hoppas att jag inte har fel ;p

Tråkig min blogg är utan bilder. Inte alls kul ju..
Eller vissa verkar tycka det. Sanningen är att min kamera gör typ mina bilder lite suddiga.. (säkert vattenskada) man vet aldrig med mig..
Men jag kom på att min älskling har ju en kamera, en bra en som jag kan låna. Hoppas inte han läser det här nu haha för vet inte om han vågar låna ut till mig.. förstår liksom inte varför ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0