Godnatt

Här ligger jag med bärbara datan lite frusen i jojjes stora sköna säng efter en mysrunda mitt på natten. Jojje spelar cs..
Mai och nadia var också här tidigare och vi kollade lite på idol. Jag och nudel masserade varandra under tiden hon var här, som vi också ganska nyligen har kommit på att man också kan göra efter jaa..?? 15-16 års vänskap. =)
När jag och jojje promenerade föresten.. så pratade vi lite om allt möjligt, och jag skulle berätta för jojje en sak som jag hade sett i Operah.


Jag - ....jo men det är sant jag har faktiskt tänkt på det.. en gång när jag tittade på Oprah så var det en tjej som.. vänta? du vet väll vem Oprah är väll?

Jojje -  joo, de klart. Oprah whinehouse ;)

Jag - nej jojje haha! Oprah winfrey är det. :D

Jojje - (kollar på mig som om jag vore virrig) nähää vänta nu? :O (och kollar sen återigen med en blick som om jag faktiskt försökte lura honom)

Jag - jojje? det är amy whinehouse, och oprah winfrey?

Jojje - iofs?? de är klart! jag visste det.

(jag är nästan övertygad om att han varken vet vem oprah är, eller vem av dom som är vem ;D)

Tänkte ta och lägga mig nu..
Vet att jag inte har uppdaterat så mycket den här veckan.. har helt enkelt inte suttit så mycket vid datan de senaste dagarna och har istället åkt lite överallt för att hitta böcker eftersom att jag pluggar på distans.
Har nu allt jag behöver och behöver inte oroa mig längre. skönt! Har sovit/sover över hos jojje dom här dagarna och konstigt nog sitter jag inte så mycket vid datan när jag är hemma hos honom. En vana bara antar jag? En BRA vana haha =)
Det är inte bra att sitta för länge!
Nä, ush nu börjar jag bli riktigt trött och jag lovar att jag ska börja uppdatera mer snart, är så trött på min design och måste skaffa en ny snart. 

GODNATT!
Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-10-24 @ 11:46:06
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0