today

Vaknade upp alldeles ledsen idag eftersom att jag drömde att min hund hade cancer i munnen? Hemskt var det! och i min dröm gick det inte att göra någonting åt det. Lambo som min hund heter, hostade hela tiden och kunde inte andas. Jag trodde att hon skulle dö på riktigt.
På morgonen sitter min hund alltid utanför min dörr och försöker öppna dörren med sina små tassar. Jag brukar inte ta åt mig så jätte ofta eftersom jag oftast sover när hon sitter där.. (8-9 på morgonen) men idag så släppte jag in henne och kramade henne lite, just för att jag hade drömt om henne.. min lilla hund


Idag ska jag faktiskt börja plugga lite ämnen.. äntligen... =)
ska på upprop klockan halv 7.. och innan det blir det gym eftersom att jag inte har cheerträning nu på drygt en vecka. 

Märker att jag inte har uppdaterat alls med bilder.. men det kommer jag göra snart igen..
  

Kommentarer
Postat av: Marcela

Jag hatar såna drömmar tula. ibland brukar jag drömma att jag glömt min hund ute på kvällen och att hon har dött där ute eftersom det är så kallt

2009-10-20 @ 17:11:25
URL: http://marcelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0