förslag?

Snart tänkte jag dra iväg och träna lite på gymmet eftersom det var ett tag sen man gjorde det! =) ska inte träna så mycket eftersom att jag har cheerträning ikväll också.. men har ju som sagt inget annat för mig så då kan jag lika gärna träna. På måndag börjar jag plugga upp några få ämnen, och jag längtar faktiskt!?
(lär nog ångra det jag precis sagt) 

Och så närmar sig halloween också. Ska på en halloweenfest i slutet av månaden =) Jag tycker om halloween faktiskt. Man ska vara inomhus och spöka lite, umgås med vänner, ha en spökmiddag kanske? medans det är mörkt,iskallt och blåsigt utanför.


 
 
Frågan är vad jag ska klä ut mig till?
hittade en bild på Heidi clum o Seal från när de var på en halloweenfest. ska nog inte klä ut mig såå mycket.
soo, What to wear?
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0