love

Just nu sitter jag hemma hos jojje och har precis läst lite ur en bok som jag precis har påbörjat. 
Jojje spelar CS och han gjorde en sak idag som var jätte gulligt.. alla som känner honom vet hur bilgalen han är. Han sitter lugn i hans stol och spelar CS samtdigt som han mitt i spelet kan avbryta bara för att kolla på bilar. Han tittar på bilarna och läser lite om dem och sedan fortsätter han spela. Om och om igen gör han samma sak.
Han märker heller inte att jag iaktar honom..

                                                      Hann smygfota honom ;)
                      


Idag känner jag inte för att göra något speciellt.. Kolla på en bra film kanske.. och promenera lite senare ikväll.
Fick höra idag btw att det snöar i borås? Kanske snöar i stockholm också snart? vem vet? iskallt är det ju ute iallfall..
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0