My friday!

Igår var det en ganska mysig hemmakväll framför tvn, ända tills nadia skriver på msn och frågar om vi ska dra någonstans, till någon klubb.. Trodde hon skämtade, klockan var ganska mycket, typ 10.. Och bestämde mig att göra mig  iordning snabbt.. Det vart riktigt stressigt för både mig och nadia..
Väl inne i stan säger jag "det roligaste skulle va nu om någon av oss har glömt ID kortet" och då kom en viss dam på att hon hade glömt det.. en ledtråd haha, inte var det jag!
Så vi fick åka hem...Och hade som vanligt en rolig tågresa tillbaka.. =)


                           
                            
                         


Nu: träning..
Kommentarer
Postat av: C

Skulle ni till Laroy eller?

2009-10-10 @ 17:47:37
Postat av: stamma

nej =) chaplins..

2009-10-10 @ 20:12:47
Postat av: Camilla

DET ÄR VÄRRE ÄN LAROY I BAGDAD

2009-10-11 @ 14:18:57
Postat av: Lejla

hahahha neej vadå så ni kom aldrig iväg? HAHA stackars! fan va surt

2009-10-18 @ 15:22:37
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0