Happy me..

Alltså nu får ni lägga av! tycker ni om att läsa ledsna inlägg? det ser så ut vajre gång jag skriver något personligt eller känsligt.. hoppas inte det det stämmer? känns lite som att folk sprider ut "titta vad stamma har skrivit" för det är inte klokt att man vaknar en morgon och har nästan lika många besökare som man nästan har på en hel dag?

Idag bär det av vid 3-4 tiden till mitt paradis ;) och är riktigt GLAD för att min pappa ringde nyss (han är redan nere i grekland) och han sa att vi ska ta med hans badshorts!? våra också blir det ju då?
Jag som inte ens trodde att vi skulle bada =) Det är tydligen varmt där vi bor så ja blir ju glad även om jag inte ska va borta så jätte länge, för jag menar kolla ut genom fönstret nu.. jag är så trött på sveriges standard (gråa) väder! Det får gärna vara som helst för väder, måste det vara just grått och JUST tråkigt?
I Grekland tycker de om när det är grått just för att de nästan aldrig har det, men då tycker jag att vi kan byta väder haha.. 

Aja, ses och hörs nästa vecka igen, för kommer nog inte skriva medans jag är borta... 
 


 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag är i alla fall längre än dig, moahaha! Ha det så kul i Grekland :D

2009-10-01 @ 17:28:30
URL: http://lovisis.devote.se
Postat av: mickaela

sv: tack så jätte mycket, det värmer <3

2009-10-02 @ 19:22:37
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: stamma

:) ?

2009-10-03 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0