söndag

Jag har varit i full fart hela dagen innan träningen idag och kan säga att jag redan har börjat med julklappar ;)
Det roliga är att det inte är bara en eller två personer man ska tänka på.. haha! Det är nu mitten på november och jag har inte ens fått någon julkänsla än? brukar få det vid den här tiden.. Får se om snön kommer till onsdag? som det sas på tvn.. ;) mysigt i så fall med mycket snö!

Lovisa hann föresten åka ifrån mig på träningen idag (jätte shyst, tack) =) 
Och precis när jag fick den där känslan "fan nu måste jag åka buss och komma hem sent" så hör man carro ungefär 50-60 meter bort skrika "stamma jojje är här"
Gissa vem som blev glad? ;D
I had nooo ideea..

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad skönt att ha börjat handla juklappar=) det måste jag också börja göra nu..

2009-11-17 @ 14:34:30
URL: http://liixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0