god natt

Min kväll har varit.. tråkig?
Alla är ute och partar och jag har bara vart hemma och bara inte ringt någon, tagit det lugnt.. Känns lite som en bortkastad dag. Ingen bor ju nära mig längre? Nu för tiden måste man åka någonstans för att träffa sina vänner. (utom nadia) Men det är kanske nyttigt för mig att stanna hemma någongång och bara va utan någon? Eftersom jag nästan aldrig är ensam. Dessutom är det bara bra att jag inte hittade på något ikväll. Mina kommande helger är väldigt sysselsatta

Kom hem till bästa jojje för inte så länge sen..
Han är riktigt trött, halvsover och vaknar till så fort det kommer något hastigt ljud ifrån tvn.
Stängde nyss av tvn, får se om han ens märker det.. haha
Tänkte joina jojje trots att jag inte är så trött och samtidigt ändra mina sovtider..
Så jag iallafall inte sover bort mina dagar..
Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi har du också dem? hur går det på era träningar?pusss

2009-11-15 @ 20:07:32
URL: http://liixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0