GRATTIS MAI 20 ÅR!

Gud vad jag älskar fredagar.. Känns verkligen som en frihet. Alla andra är lediga med mig, så skönt!
Idag måste jag lämna tillbaka böcker till kulturhuset eftersom jag alltid skjuter upp det, så det kan vara skönt och få det gjort en helg!

Våran cheerträning är inställd i morgon, vilket är både tråkigt och skönt. Det tråkiga är att jag i vilketfall som helst skulle till träningen trots att jag skulle bli stressad till 2 middagar som jag ska till imorgon, och det sköna är att jag slipper stressa nu?

Så vad står på schemat idag?

Först Haninge centrum och lämna böcker, sen möta nadia ifall hon inte jobbar och köpa en present till mai, eftersom hon har middag i morgon! 
Sen ska jag hem och vänta tills ikväll då jag ska se new moon tror jag! =) Det är enda dagen idag som jag har "tid" till att se den!
Kommentarer
Postat av: Nikki

Gillar din blogg stammma! :)



förresten sen NÄR började du cheera igen ?! Eagles eller ? :d hihi skönt att du är tillbaka iaf :D



♥ Ha det fint!

2009-11-30 @ 15:03:43
URL: http://niixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0