stan mys

Drog 20 min tidigare från träningen idag för att älskling hade bokat och köpt biobiljetter samt bokat bord på kinarestaurangen på sveavägen, så vi hade nära till biografen. (Hade ingen aning) =) förens jojje berättade när jag satt på bussen på väg till träningen. 
Han ville att vi skulle göra något speciellt idag och trodde att jag slutade min träning klockan 8, eftersom att jag sa att jag började klockan 6. Så det vart ganska bråttom för mig som slutade klockan 9. Haha.. 
Det har hursomhelst varit en mysig kväll, och filmen vi såg var SAW 6, inte så värd att se egentligen, men vi ville! har ju sett alla andra så ;)

När vi åkte hem med jojjes nya bil så la vi märke till hur alla som körde fort plötsligt började köra jätte fint och respektfullt haha. Tror många trodde att jojje var civilare med sin volvo och de svartonade rutorna.. haha! 
Kan visa en bild i morgon. 

                                                          Godnatt Sverige 
                                                                (hehe skojar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0