NEXT,GYM..

Pluggat är vad jag har gjort idag! hemskt! men allt är inte kul här i livet, som ni förhoppningsvis vet ;)
Och så till något roligt som hände nyss..

- Poppi: Stamma, vart e sopborsten?
- Stamma: Jag vet inte, eller jo här.. vadåra?
- Poppi: Det är bara en spindel..
- Stamma: vart? :O går och tittar när poppi ska döda den (jag, spindelrädd om något!    måste se att den verkligen är död)
- Poppi: (håller sopborsten så spetsen riktar ner mot marken) Tror du jag dödar den på    ett slag? (sadist)
- Stamma: Nää..
- Poppi: (PANG) kollar på spindeln ett litet tag och säger.. tror att den tappade huvudet?
- Stamma:  haha jaa det är klart!? den kan ju inte ha tappat huvudet bara sådär.





Här är en bild på jojjes bil, har inget foto på den än eftersom att den är så ny, men så ser den ut exakt, bara att jojjes bil har svarta tonade rutor, mycket snyggare är det =) Så nu har de 2 bilar.. en lyx och en sportig.

Klockan tickar, och carro ringer för att påminna mig om att vi ska gymma idag!
Ska bli skönt att gymma, tror inte vi står en timme på rullbandet som sist, men men vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0