That's why we love holidays..

Igår hade vi en skön hemmakväll.. 
Det blev ingen film, som jag såg fram emot.. har ingen aning varför? det vart bara inte av :p tiden gick o vi tävlade mot varandra i guitar hero, tittade lite på tv, och pratade.. vid 2 tiden ungefär blev alla så trötta..
 
Igår hade jag också planerat att gå ut med några vänner från min gamla klass men fick tacka nej till det tillslut eftersom att jag kände mig alldeles sliten av olika anledningar..


Tattueringen danne gjorde i somras, som jag har glömt att visa..


 
jaa, va säger man?


älskling, och danne.. (läs dannes tröja)
kan inte va lätt att va jobbig..hoho  ("skojar")

 
bara jag..

 
e n e r g i . .


ändrade rum och flyttade på bord för att få plats att kunna röra sig!
börjar bli någorlunda trötta här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0