lovely..

Skulle egentligen testa på bodypump idag..
MEN somnade om och vaknade igen klockan 1..
Efter att jag hade vaknat ringde en kompis och berättade om en man som hade varit på henne förut. Och idag var han efter henne igen? Som tur var hennes pappa i närheten när hon ringde till honom, och han konfronterade honom rejält. Sånt gillar vi.. =)

Idag tänkte jag ta tag i pluggandet, och kanske gymma lite så ja känner mig duktig efteråt.. ;)
Och ikväll blir det mysfredag för min del tänkte jag eftersom att jag var ute förra helgen och helgen innan det. 
I morgon så ska jag träna jags på morgonen eftersom att nildosa är på utbildning.. Så mysfredag blir perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0