1:a advent

Haha ja jag ska börja uppdatera mer, har hört folk säga det nu! ;) Och ska börja uppdatera med bilder också! MERA, promise!

Lite om min helg då som har varit ganska fullspäckad!

Min fredag tillbringades med älskade jojje i heron city. Vi åt och kollade på new moon, som jag nämde i något tidigare inlägg.. 

I lördags åkte vi hem till mai paj som fyllde 20, vi åt allt möjligt där, kinesisk mat, tårtor, godis, ja allt man kan tänka sig. Trevligt var det! 
Efter att ha varit hemma hos mai åkte jag, jojje, nadia och dane hem till jojje eftersom att det var fest där också! (Jojjes pappa fyllde år) De flesta hade åkt hem när vi kom dit, men det fanns några kvar endå. Vi satte oss där och käkade ytterligare mer mat och jag kan lugnt säga att jag kände mig minst sagt, fet.. haha.. 
Jojje och dane började shotta med de andra vuxna människor som var där. Och jag hade redan tagit ett antal glas hos mai och kände att det var nog för mig. Måste ju behärska mig lite när jag har träningar på helgerna, men huvudsaken är ju att man faktiskt är aktiv och gör det man ska på träningarna!

Maiiiiiiissssssssans 20 års kalas ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0