Födelsedagsmiddagar!

Igår var jag i heron city och kollade på som sagt på new moon.. (äntligen)
Och den var faktiskt riktigt bra. Man bara kände hur det strömmade en skön känsla genom kroppen när man såg bellas längtan efter edward.. Men det roligaste var endå allas mummel så fort jakob syndes, man kan lugnt säga att där jag var igår var det garanterat mer jakobfans! ;)





Idag kommer det vara middag här hemma hos jojje eftersom hans pappa fyller år =) och när jag kom hit igår natt öppnade jag kylskåpet och såg så mycket godsaker att det inte är sant! Allt från bakelser, smörgåstårtor, och mat.
Kommer inte kunna stanna så länge eftersom att jag sen ska vidare till mai som även hon har middag idag ;)

Billder kommer uppdateras här senare, antingen idag eller i morgon! ;)
Kommentarer
Postat av: Marcela

uppdatera stammatula

2009-11-29 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0