Underbar helg

Har inte riktigt haft tid till att uppdatera under hela helgen förens nu..
Min fredagskväll i sollentuna var iallafall jätte trevlig & mysig hemma hos liiv som fyllde 20 år. Vi åt mat som liiv hade lagat, och även en god tårta som jag först trodde att jag inte skulle gilla eftersom jag till 80% inte tycker om tårtor. Men den var god och skulle gärna ätit mer om inte jag hade ätit mig mätt på mat. :D
Efter ett par timmar drog vi ett stort och härligt gäng till grodan där vi hade en oförglömlig kväll tillsammans!

I går var det också hemmafest hemma hos mitt hjärta, och kan inte påstå att jag var världens piggaste eftersom att jag redan hade varit ute dagen innan. Jojje gjorde en jätte god bål, som jag var tvungen och smaka lite på även om jag inte ville dricka något egentligen, och den var riktigt god måste jag säga! Den godaste jag har druckit hittils!
Det var ungefär 20 st som kom, och vi hade riktigt kul! Vi umgicks, dansade, shottade och vid ett tillfälle när jag försökte prata i telefon hör ja att killarna sjunger små grodorna? varför vet jag inte.. =)
Anledningen till att inte alla finns på bild är för att vissa kom senare och andra däckade på övervånigen, tror inte de vill bli fotade så haha (host) maí!
Har lite bilder från båda dagarna!
Börjar med 2 stycken från fredagen!




Och så lite bilder ifrån lördagen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0