Paranormal activity!

Pratade nyss med liiv i telefon i över två timmar, om lite allt möjligt! Den tjejen är för underbar!
Nu är jag iallfall jätte hungrig och min mage bara kurrar och skriker efter mat! Och det bästa är att det finns färdig mat, och det har funnit det ett bra tag, bara det att det är jag som inte "tänkt" på att ta fram den!

Ni som föresten inte har sett Paranormal activity! SE DEN, haha!
Jag bara älskar skräck, och bli uppskrämd sådär, men undra om inte den här var lite väl läskig för mig iallfall! Dane hade filmen hemma, som tur var. Ville verkligen se den, har hört så mycket om den! Skulle säkert varit ÄNNU läskigare på bio, med alla som bara hoppar till och skriker så man blir ännu räddare. Men skulle jag se den på bio kanske jag hade fått hjärtattack! haha!

En bild ifrån filmen!


Läskig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0