Stan dag, hela dan..

Vaknade precis av nadias sms, TUR det! annars skulle jag försova mig!

Kom på att jag drömde om nadia och 2 andra gamla vänner i natt. Det var ingen lång dröm? men kort och obehaglig?

Den handlade om att de 3 var sura på mig och inte pratade med mig.
Sen säger nadia till mig: "men stamma fattar du inte att du har gjort fel? mogna till" och sen säger jag: "vad har jag gjort, vi 4 har ju inte träffats på evigheter, det var jätte länge sen ju :O"
Sen gick det ut på att jag vart utstött hela drömmen! De gick framför mig och "ålade" sig förbi en tunnel som var jätte tajt och gjorde av sand! Och jag försökte självklart också åla mig efter de i "sandtunneln" och fastnade där.. Jag som annars aldrig skulle göra en sån sak, eftersom jag är ganska klaustrofobisk.
Hursomhelst hamnade vi i en lägenhet med en tant och en stor pitbull som bara stirrade på oss.. Jag är så rädd för pitbullar i verkliga fall! så fattar inte att just pitbullen och "sandtunneln" hamnade i min dröm..
Vad försöker min dröm att säga till mig egentligen? haha..

Föresten så läste jag om en våldtäckt som skedde här på min gård igår. Ofattbart och läskigt är vad det är!
Kopierade länken från aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6154294.ab

Nu ska jag fortsätta dagen med en god frukost ;)
mackor med tomat och ost och OBOY!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0