The past can not be changed..

Sov ensam i natt, och det kändes lite konstigt efter att ha sovit i typ 10 dagar hos jojje.
Mitt huvud är fortfarande fullt av massa tankar som är jobbiga att tackla ibland, men jag MÅSTE få saker och ting gjorda idag! 

* Låna en bok
* Städa
* Plugga
* Springa
* färga håret (om jag hinner)

Ganska tråkiga saker egentligen.. men som du mår bra av, och gynnar dig i slutändan. ;)



Föresten, någon som har sett den där nya butiken i farsta? Panduro hobby?
Fick hem typ en katalog, och det verkar intressant!
Tycker verkligen inte om att pyssla, men jag ÄLSKAR att slå in paket haha

 
 

                               Tycker inte ni om att få/ge bort fina paket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0