just a thought..

Jag har märkt ett problem hos mig själv..
Jag inser ibland för sent hur dumma i huvudet vissa människor verkligen, VERKLIGEN är!?
Och just nu tänker jag på en person jag trodde var godhjärtad och som fick mig att tro att jag var en uppskattad vän. Vi har kännt varandra ett tag, tillräckligt länge tycker jag för att ens bry sig.. Vi umgås inte som bästa vänner för det är vi inte, men träffas det gör vi.. och tydligen är det bara så.. 
Du lär snart märka att jag inte ens kommer lyssna på dig vilket jag annars är så bra på. Och du fattar säkert heller inte att jag faktiskt menar just dig?  
Jag personligen älskar att finnas där för människor som jag är anser är fina och jag tyckte verkligen om dig till en början, det gjorde jag. Men det är inte förens nu jag inser hur bortskämd och egoistisk du egentligen är.. 
I ditt fall borde jag ha lyssnat på andra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0