you lose...

Träningen idag gick faktiskt bra!
Trots att bara halva laget tränade. Var det oförväntat? en lördag? nej? ;) 
Jag vill inte säga att det var skönt att folk inte kom, men när det är hälften som kommer till träningarna finslipar vi det vi själva behöver vilket ändå gör det till en bra träning? OM man vill lära sig något vill säga.
Annars kan man börja på gym! Cheerleading är en lagsport vare sig man inser det eller inte. Vet att vissa är sjuka och andra jobbar, det är sånt man får ta helt enkelt, men man vet oftast hur det kommer att se ut innan man ens är på träningen. (lördagar) För folk har en tendens att bli sjuka då..
Det var kul när vi hade en konversation i laget för ungefär en månad sen då det faktiskt bara var 3 personer personer som sa att de jobbar varannan lördag.
men men..

Det blir så fort mörkt ute att man blir trött faktiskt, mitt på dagen!
Vet heller inte vad jag ska hitta på idag! Alla snackar om den där 2012 filmen som går på bion? (och nej jag tror inte jorden går under 2012 som många har fått för sig) ville faktiskt se filmen fram tills igår när jag såg lite trailers på tvn och när de pratade om filmen.
Det såg ju så overkligt ut alltihop. Vad är det för mening då? Tidsfördriv?

En film jag/alla längtar till däremot..



Ha en trevlig lördag..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0