Fredag den 13:e

Jag känner mig så trött i kroppen? 
Beror nog på att jag kombinerar gym med cheerleading, och den här veckan har jag inte haft en enda ledig dag när jag tänker efter? sämst av mig. Idag är jag ledig däremot ;p

Märker att jag lätt glömmer bort veckodagarna.. men idag mina vänner, vet jag att det är fredag haha, för alla utom jag längtar till fredagar! Jag har ju fredag varje dag känns det som.

Ikväll blir det idolkväll med vänner! at george's place! ;)
Sparar mig inför nästa helg då jag faktiskt är sysselsatt både fredag och lördag. Veckan efter likaså.

Har ni sett det här föresten?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6112092.ab
Det räcker med att ens se bilden för att reagera. Det enda jag kan säga är att vi ska vara nöjda för hur vi ser ut? Tänk att den här kvinnan som får leva med det där ansiktet för resten av sitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0