Ska jag? Ska jag inte vaccinera mig?



Det här sms:et fick jojje från en av mina bröder.. Vilken humor, så typiskt min bror (lelle) hahaha..

När vi precis hade vaknat så åkte jag, jojje o hans lillebror tasos till närakuten eftersom att tasos vaccinerade sig igår och mådde jätte illa och spydde hela natten och hade ont i huvudet o.s.v..

Jojje ville också passa på att fråga lite frågor om sin egen hälsa, och när vi väl va där sa de att det inte är någon fara och att man ska komma tillbaka om man får andningsproblem när det gällde tasos.
Sen säger receptionisten "jag skulle nog inte våga komma hit om jag vore ni, det här är det värsta stället man kan komma till och bli smittad på"
Så fort jag hörde det rusade jag ut, efter kom jojje och tasos.
Vi väntade utanför på en sjuksköterska som vi skulle prata med och vi stog hellre ute och frös lite än att vara där inne ovaccierade bland alla som kom dit med "influensa-symptom"

Snart ska jag på träning och innan det ska jag sola i brandbergen med Liv!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, för då slipper vi andra ;)

2009-11-12 @ 21:58:25
URL: http://malinholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0