actress stamma?

Nu är jag klar med allt pluggande för idag! Skulle egentligen gått på afropowerdance med några, men precis när jag skulle spara mitt arbete råkade jag radera lite av mitt arbete, så ja fick skriva om lite! jobbigt.

Pratade också med en kompis idag och eftersom han jobbar med olika projekt frågade jag ifall han hade något roligt att dela med sig eftersom att ja söker jobb ;) vilket han faktiskt hade också! Han frågade om jag ville vara med i hans "film" han håller på med just nu.. Jag såg hans trailer han hade gjort och som han själv var med i, och jag häpnade faktiskt. Han berättade om lite övningar jag kunde göra för att öva på det lite.. Haha! skulle vara kul och testa lite! =) why not..

Känner mig typ fet för att jag har suttit här länge och pluggat, så nu ska jag ut med jojje och röra mig lite!

Längtar till helgen by the way ;)      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0