4 år, jag älskar dig!

Jag är så lycklig!



 bild från sommaren..

Haha igår låg vi ner på min säng och kollade på våra mobiler 5 min innan klockan skulle slå 12, nästan som om det vore nyår. Det var en skön känsla! När vi ser 25 nov 00.00 på våra mobiler kollar vi på varandra as glada och ska ge en puss, och precis den sekunden får vi ett sms haha, vi ba" vem kan det va"  så var det DANE galning! :D 
Han va den första som gratta, prick 00.00. 
  Idag ska vi inte göra något speciellt eftersom att det är en onsdag, och jag har träning och han har också det tror jag? Så vi hittar på något i helgen istället ;) Fredag, eftersom mai fyller 20 på Lördagen! =)

Kommentarer
Postat av: Mindy

aaaa DU, kommer ihåg när du först började snacka om den där jävla Jojje haha ;P



grattis cuties :)

2009-11-26 @ 00:11:47
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0