nattmänniska

Igår åkte mai till Vietnam, skönt för henne! hon borde tagit med mig.
Själv drog jag till Nadia på kvällen eftersom att grabbarna skulle på streetrace, det skulle tydligen vara något stort race igår. Bilgalna människor. Det roligaste är när vissa ska beskriva bilar och de säger att de är sexiga, då hänger iafl jag inte med. Vart kan en bil vara sexig någonstans?
Var ju som sagt hos nudel igår och där var det lite folk som hennes mamma kände, och musiken var inte direkt den bästa, så jag och nadia hade rnbkväll i hennes rum. ;) lite kul var det när folk kom in och såg lite vilsna ut och sa:
 "nä men den här musiken e ju bättre" haha, näähä.
De lyssnade ju på lite roliga låtar trots allt. Men ja, var ganska lugnt där och jag stannade till halv 4 kanske, har de senaste veckorna om inte månaderna inte sovit innan 4? Är inte det lite för mycket :s
snart ska jag ut och sola på ängen med Emelie och Nadia, skönt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0