Godmorgon?

känner mig en aning seg just nu, känns lite som att jag skulle behöva sova lite till, gårdagen bestod nämligen av skiva, och ja, var väl roligt.. träffade vänner man inte ser så ofta, alltid kul =) Kändes bara lite tomt om man jämför med min skiva som var på samma ställe, då de nästan var dubbelt så många. MEN det blir ju som sagt vad man gör det till ;) eller hur? synd att jag inte tog några bilder bara, för bilder är ju roligt.. ibland..
Hur som helst så väntar dagen på mig, har inga planer för idag, kanske drar och gymmar med nudelpudel och maipaj om jag orkar. Vi kanske även ska spela kubb idag, killarna vs tjejerna. Var ju roligt sist iaf ;) enda tråkiga är att Mai ska till Vietnam om en vecka så får väll umgås lite extra nu innan hon drar, hon är heller inte här på min student, lite tråkigt.. men men.. vi hörs senare för nu börjar min dag ;)

Kommentarer
Postat av: Mai Paj

Jag har en jättefin bild på dig! På vägen hem.. Du kanske vill lägga upp den här på bloggen? ;)

2009-05-21 @ 19:27:13
Postat av: Stamma

jadu mai =) om de är från bussen på väg hem tackar jag nog nej, men ska de vara på de viset, har jag också några bilder på dig som kan poppa upp nånstans :$

2009-05-21 @ 19:36:25
Postat av: Kossan muu

hahah vill du starta krig eller? xD

2009-05-21 @ 19:40:17
Postat av: nädii

vem e kossa muu haha

2009-05-22 @ 18:03:26
Postat av: Isabella

Välkommen till bloggväerlden stäm!! :D

2009-05-22 @ 19:23:31
URL: http://ihellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0