för er andra som inte vet så mkt om mig..;)

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: knät, år 2007
piercing: hål i öronen? räknas det som piercing? annars var det naveln
sport: Cheerleading
husdjur: kanin
semester: Hmm, Grekland
konsert: Ingen aaaaaning
kärlek:  minns inte, nån i förskolan typ.

JUST NU:

äter du: Inget.
dricker du: cola
ska du: ut och umgås lite, efter den här listan.
lyssnar du på: radion Keri Hilson - knock you down tror ja den heter :S
väntar du på: höra hur det gick för Eagles och resten av dagen.
tittar du på: dataskärmen.
har på du på dig: tights och tunika

 

 DIN FRAMTID:
barn: Ja, självklart
giftermål: jadå :)

karriär: ja vill bli allt möjligt, måste bara fundera och satsa på ett antar ja.

 

 VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Måste man välja?
kortare eller längre: beror ju på vad det gäller!
snygg mage eller snygga armar: Vill inte välja här heller.
busig eller lydig: Busig. 

 

 HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: nej
tappat bort glasögon/linser: Nej.
brutit ett ben: Nej. (ta i trä)
rymt hemifrån: Ja, packade mina kläder i en resväska när jag var typ 5-7 år, kom tillbaka efter inte så lång stund ;)
röntgats: ja, tänderna har väll alla! och knät..
krossat någons hjärta: Vet ej, hoppas jag inte
nobbat någon var väll inte så farligt?
gråtit när någon dött: O ja.

 

 TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej. attratktion för första gången? ja! en helt annan sak. be careful girls..
gud: ja
mirakel: Ja.
aliens: nej
magi: verkligen inte.
ett himmelrike: Det skulle vara bra..
tomten: nej men jag tror att det fanns en tomte förr ;)
änglar: ja
transformers: ?

 

 BLANDAT:
är du kär i någon? förälskad i Jojje
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, önskar att jag kunde flytta hemifrån men tar en sak i taget, har inte bråttom än..
tycker andra att du är attraktiv? ingen aning
dricker du? vad?
använder du droger? choklad
vilket schampo använder du? gliss
vilken parfym använder du? Christina Aguilera
vad är du rädd för? döden, spindlar, ensamhet
gillar du att tvätta? ok? haha (nej)

 

Ja då vet ni lite iafl, är det något mer så är det bara att fråga!..  juste, ska ju fixa min blogg lite idag, får fösöka iafl..=) Nu hoppas jag på resultat från idag, spännande.
Kommentarer
Postat av: T Y L O

HEJ! allt bra med dig?

2009-05-23 @ 02:27:31
URL: http://tylo.blogg.se/
Postat av: T Y L O

Det är JÄTTE bra med mig! :D Vad har du för dig? ♥

2009-05-23 @ 16:48:28
URL: http://tylo.blogg.se/
Postat av: T Y L O (Linda)

Ska stanna hemma och kolla på robinsson :P

2009-05-23 @ 18:50:51
URL: http://tylo.blogg.se/
Postat av: T Y L O

snääälla du, skulle du kunna gå in på http://faannybackman.blogg.se och rösta på mig som veckans blogg? Det skulle vara jätte gulligt! ♥

2009-05-26 @ 01:08:25
URL: http://tylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0