Almost finished

jahapp, var i skolan idag, var ganska länge sen jag var där faktiskt!
Lämnade in några restuppgifter och gjorde prov eftersom betygen sätts idag. Nu har jag en uppgift kvar som jag ska maila till min lärare... sen efter det ni, frihet! och ännu mer Frihet efter studenten! ;) sen tycker jag att det är slutpratat om skolan nu. Tycker det är jätte tråkigt att läsa om skolan och uppgifter som folk skriver i sina bloggar ibland, och om va de har gjort och inte gjort om varenda uppgift de har typ, men visst, skrev ju ett inlägg jag också igår, men en gång någongång är inte så farligt. Tycker ni om att läsa om skolan/skoluppgifter i bloggar? själv är jag allergisk.  
 
Ikväll så ska jag kolla på Champions League, haha.. ofta jag.
men blir nog roligt endå när alla sitter samlade hemma hos min älskling och jaa, umgås, eller vad man nu ska kalla det. haha.. Är roligt att kolla på fotboll ibland när det är roliga lag, annars är det inte riktigt min grej. 


 


   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0