29/05-09

IDAG fyller Daniel(antic) år! GRATTIS! 18 år! wiho.. nu kan man gå ut allesammans ;) och så är det ett riktigt underbart väder, kan äntligen gå ut i solen utan att något ska hindra mig.  Igår föresten var jag hos Sabrin(kusin) och Björn, tillsammans med älskade jojje, det var ett litet tag sedan vi såg lilla Lovisa som nu är 1,5 månad gammal. Det är härligt att se henne utvecklas måste jag säga. Älskar henne så! Har ju själv många syskon, men skiljer inte många år, så har aldrig sett någon växa upp på det sättet. Iafl. Ska ju bli fint väder, så planerar på att grilla med dom i helgen med andra människor också. Här får ni en bild på sötlovisa!

IDAG fyller Daniel(antic) år! GRATTIS! Carro Blommes kille för er som går på cheer. 18 år! wiho.. nu kan man gå ut allesammans ;)och så är det ett riktigt underbart väder, kan äntligen gå ut i solen utan att något ska hindra mig.  Igår föresten var jag hos Sabrin(kusin) och Björn.  med min älskade jojje, det var ett litet tag sedan vi såg lilla Lovisa som nu är 1,5 månad gammal. Det är härligt att se henne utvecklas måste jag säga. Älskar henne så! Har ju själv många syskon, men skiljer inte många år, så har aldirg sett någon växa upp på det sättet. Iafl. Ska ju bli fint väder, så planerar på grilla med dom i helgen med andra människor också. Här får ni en bild på sötlovisa!
                                                                                                       
                                                                                                           <3

Kommentarer
Postat av: Marcetula

Stamma du får visa mig hur man gör blogg vill oxå ha en :P

2009-05-29 @ 14:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0