VATTENKRIG

Vid 12 tiden idag skulle vi åka och bada med andra, men varken jag eller nadia hade busskort vid den tiden =)
så vi drog till jojje, han lämnade balkongdörren öppen så vi kunde komma in, medans han drog iväg och gymmade..

Jag gjorde kaffe till nadia, det där "grekiska" kaffet ja pratade om förut, försökte med allt eftersom att jag vet att nadia inte dricker kaffe överhuvudtaget. Jag sa att alla dricker de e i grekland även barn och att det inte smakar så mycket kaffe (sant delvis) ;)

Sen hittade vi vattenpistoler och då började vattenkriget, riktigt blöta blev vi.. 
Vi sprang runt i ringar och fösökte pricka varandras ansikte, och det roliga är att båda lyckades, och ingen gav upp. 
Tillslut  vart vi trötta och la oss och solade lite.. Det enda som fattades var väll en pool. Vi hittade en sprayflaska och sprutade med kallt vatten på kroppen så fort det blev för varmt, skönt!
 


Kaffet som jag gjorde till nadia slutade såhär =(



Jag skjuter mot nadia när hon ska fota!



Nudie



Nadia svalkas



Jag naken (eller inte) efter vattenkriget..


Ikväll ska jag få lite gäster.. Då tänkte jag faktiskt att vi ska äta glass och stekta äpplen med kanel och socker.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-29 @ 22:30:45
Postat av: Mindy

assssså ni är ju så jävla sexiga, grrrrr



vad för hemlis på fredag? :D

2009-06-29 @ 22:31:22
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0