=)

Kom in nu från min långpromenad, härligt var det. Har aldrig typ gått till västerhaninge, har kanske gjort det när jag var mindre men nu njöt man av allt det gröna som fanns, vattenfallet? Mycket vackrare än jag trodde faktiskt. Nu går också talangjaktsfinalen, och vill se vem/vilka som vinner även om jag inte brukar kolla på det. Mysigt och sitta med andra och titta på tv ju.. =)  Ikväll blir det nog utgång nånstans, vart vet jag inte. men nu ska jag kila iväg och dusha så jag hinner se lite av finalen och slippa stressa resten av kvällen. ;)
Här får ni en bild av min kamera jag fick i studentpresent...
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, sköna att köra. Övningskör du något eller?

Jag mår bara bra. När ska vi ses?

Pussss

2009-06-12 @ 21:28:46
Postat av: Madde

Jaha okey..=)

Ja du, jag jobbar ju varje dag fram till kl 17..

pusss

2009-06-13 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0