KG slutskiva

Igår var jag på Kunskapsgymnasiets slutskiva på söder.. Den absolut tråkigaste och onödigaste festen jag varit på! Min hemresa var mkt roligare än själva festen, och jag menar allvar. ;)
Festen var på "ett ställe" och det skulle faktiskt kunna vara ett bra ställe om det var rätt folk o.s.v. Fick lite ångest och undrade hela tiden vad jag gjorde där, kände mig inte alls bekväm. Som tur var det lite haningemänniskor, vilket kändes bättre.
När vi skulle hem ringde vi efter skjuts eftersom att vi skulle få gå långt annars, vi letade efter en buss i typ en halvtimme, men ingen människa på stan var ju nykter.  
Vi hann medans vi väntade... äta kebab, ta helt onödiga bilder, och prata en del. =) 
Sen märkte vi att våran bil var framme och vi gick emot bilen samtidigt som vi möter en man med långt lite tovigt hår, gråa kläder, glasögon och en kasse med pantburkar. Och från ingenstans säger han "Hej eeh, e ni typ singlar eeh" Jag och nadia kunde inte fatta att det var sant, men sant var det. haha.. Jag: "nej jag är inte singel, men min kompis är" haha nadia: "visst brushan" så kollar han på mig "jaha du e inte singel ok, men du är, va kul!! och kollar på nadia" Sen öpnnar jag bildörren, och han försöker få nadias nummer. "eeh har du kanske eeh, lust att byta nummer? nadia är tyst, "nehe oj ok, de passade inte kanske just nu" säger stackaren samtidigt som vi faktiskt stänger bildörren hahaha.. fan va hemskt, man vill ju egentligen inte vara elak, men man blir typ det iafl, för vad ska man säga? tycker det var modigt av honom endå, med tanke på hur han verkligen såg ut. Jag vet att man inte ska döma efter det yttre, men i det här fallet var det ok, om man får säga så =)

Idag är det en riktigt grå dag men ska göra tårtan jag lovade mamma att göra igår. det är första gången jag gör en tårta HELT själv. Har aldirg varit den personen som säger "jag kan göra tårta" och offrat mig. ;) 
Kommentarer
Postat av: tess

GRATTIS som faan till studenten!! Fy fan va du e bra :) Va händer nu då efteråt? ha de så bra!

2009-06-11 @ 22:00:57
URL: http://tessmedess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0