11/06-09

13 dagar kvar tills min älskling fyller år. =)
Idag känner jag mig lite seg, sover ju sent på nätterna och vaknar tidigt. Måste ta och ändra på det lite. Hatar att vara inne när det är soligt ute. 
Igår var jag och nadia ute och joggade föresten ;) och det gick riktigt bra faktiskt. Hoppas det håller sig, bättre för mig, som faktiskt är intresserad av att börja på cheer igen. Skulle vara roligt nu när man gått ut gymnasiet, för träna är roligt, speciellt cheerleading. 
Snart ska jag ringa min bästa vän och träningsvän för att gå ut och jogga, här får ni en bild på min första tårta haha! Den är somrig iafl.


Kommentarer
Postat av: Marcela & Mikaela

tack för hjälpen med bilderna:D

vad god tårtan ser ut

2009-06-11 @ 15:25:27
URL: http://systrarnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0