MIN DAG

Idag har jag spenderat hela min dag i skogås, badet som finns där.. var där med mamma, hennes kompis, släktingar och nadia!.. Sabrin min kusin kom med lilla lovisa som e 2,5 månad nu..

Där vi var var det ett riktigt drag, massvis med folk, många ungdomar, folk som spelade fotboll, hög musik,och självklart vissa galningar..En kille t.e.x.  stod på någon annans biltak och pissade? Vidrigt säger jag, och när man endå väl ska pissa kan man väl vända sig åt ett håll där ingen ser hans privata del. Vi hade hursomhelst ingen trevlig syn när vi åkte därifrån.   
En annan tjej gick i sin bikini och högklackat? Vad trodde hon egentligen, att hon var med i victoria secret?
Det såg iafl heelt roligt ut. Jag och nadia höll oss självklart till musiken som kom från en bil. Bra ljud var det också,stort plus!
Det var riktigt skönt iafl, en dag att bara inte bry sig om nånting. Ska dit i morgon också. Me love of course!

  
rolig min, helt underbar!



Chill



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0