=)

Dushade precis, och ja känner mig som en ny människa.. Det känns som jag använder 10 produkter till ansiktet när jag rengör men det är faktiskt bara 4.. är väldigt slarvig av mig, och gör inte det varje dag för det känns som det tar år och dar ibland. Vissa ska verka i 5 min andra i 1 min, och i dushen finns det mycket att tänka på, som håret och kroppen också..


1. Kan användas både som rengöring och som ansiktsmask, beroende på hur länge man väntar.. Riktigt bra rengöring, känns som allt försvinner i hela ansiktet, den här rengöringen finns överallt, tror ja köpte på apoteket.


scrub, från apoteket den också, luktar fräsht och gott. Kan användas för ansiktet och kroppen.




mild scrub, fast utan korn, mjukar även upp ansiktet och tar bort allt det onödiga som finns haha! Den är perfekt! Innehåller också en slags olja och ansiktet känns riktigt mjuk efter det. (förhindrar även ålderstecken) =) från kicks!



och pricken över i:et, efter allt dushande, en hudkräm.. (från apoteket)



Nu: ut med hunden
Sen: bad
senast: film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0